Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5441
Назва: Користувацька частина WEB-ресурсу з продажу японського чаю
Автори: Рудницький , Сергій Володимирович
Докукіна, Анна Володимирівна
Ключові слова: WEB-ресурс;Програмне забезпечення;структура сайту;Користувацька частина;японський чай
Дата публікації: 14-чер-2023
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі електронна комерція постійно зростає, надаючи людям можливість здійснювати покупки зручно та швидко просто зі свого домівки. Зокрема, інтернет-магазини стали популярними майданчиками для продажу різноманітних товарів. У цьому контексті, розробка ефективних та привабливих WEB-ресурсів стає дедалі важливішою. Об'єкт дослідження: WEB-ресурс з продажу японського чаю. Предметом кваліфікаційної роботи є розробка користувацької частини WEBресурсу з продажу японського чаю з метою забезпечення зручного та ефективного взаємодії користувачів з сайтом при придбанні японського чаю, включаючи аспекти дизайну, навігації, функціональності та зручного процесу оформлення замовлення. Метою роботи є розробка користувацької частини WEB-ресурсу з продажу японського чаю, що забезпечить зручну навігацію, привабливий дизайн та функціональність для користувачів. Це дозволить залучити більше клієнтів, полегшити процес вибору та замовлення чаю, а також забезпечити задоволення від покупки та використання японського чаю. У роботі слід вирішити такі завдання для досягнення мети: - розглянути переваги застосування WEB-ресурсу для продажу японського чаю; - провести огляд вимог до web-ресурсів; - провести огляд існуючих аналогів та порівняти їх; - обрати програмне забезпечення; - обрати технології; - провести постановку задач; - спроектувати структуру сайту; - обрати кольорову гаму та шрифти; - розробити дизайн; - реалізувати фронтенд користувацької частини;- реалізувати фронтенд адмінської частини. Актуальність розробки WEB-ресурсу з продажу японського чаю зумовлена зростаючим попитом на цей продукт, а також необхідністю надати клієнтам зручну та надійну платформу для придбання високоякісного японського чаю. Даний WEBресурс спрямований на задоволення потреб клієнтів та підвищення якості їхнього досвіду покупки чаю. Новизна роботи полягає у сукупності функціоналу розроблюваного WEBресурсу, який відсутій у розглянутих сайтах-аналогах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5441
Розташовується у зібраннях:126 Інформаційні системи та технології (Web-технології, web-дизайн)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕП_БАК_Докукіна_WEBC-2111.pdf
  Restricted Access
Користувацька частина WEB-ресурсу з продажу японського чаю3.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.