Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТарасенко , Ярослав Володимирович-
dc.contributor.authorКапелюшний, Артем Леонідович-
dc.date.accessioned2025-02-27T09:03:23Z-
dc.date.available2025-02-27T09:03:23Z-
dc.date.issued2023-06-15-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5445-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена змінами, що відбуваються зараз у світі web-технологій. Технології не стоять на місці, кожна галузь знань вона постійно покращується, все більше на сьогодні стає поширеним віртуальне представлення нових товарів та купівля будь-яких товарів фабрик онлайн, багато різних компаній прагнуть перевести весь бізнес саме в онлайн. Можливість повідомляти про можливі майбутні акції, (sale) знижки та інші можливі заходи, проводити маркетингові дослідження ринку, розробляти і виводити, додавати на електронний ринок нові рішення продукції, унікальні торгові пропозиції та багато всього іншого – все це незаперечні якості інтернет представництва. Крім цього, створити web-орієнтоване віртуальне представництво – це ще й позначити джерело актуальної інформації про новий асортимент товару, його наявності на складі. Метою роботи є обґрунтування та визначення сучасних методів розробки web-орієнтованих віртуальних представництв з елементами комерції. Завдання кваліфікаційної роботи бакалавра: − Дослідити види та основні принципи створення web-орієнтованих систем; − Провести аналіз сучасних методів розробки web-орієнтованих ресурсів. − Провести основний аналіз вимог до створення web-орієнтованого віртуального представництва. − Визначити основні етапи створення інтернет-ресурсу. − дослідити фактори та способи оптимізації, що впливають на пошукову індексацію сторінок сайту; − Розробити нову концепцію, дизайн та також програмну реалізацію webорієнтованого віртуального підприємства взуттєвої фабрики. Об’єкт дослідження: методи та засоби розробки web-орієнтованого представництва.Предмет дослідження: web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики. Методи дослідження: вивчення актуальних джерел, наукових статей, книг, журналів та інших матеріалів, що стосуються розробки інтернет-магазинів, дизайну та користувацького досвіду; аналіз функціональності, дизайну та адаптації інших інтернет-магазинів віртуального представництва взуттєвої фабрики для ідентифікації кращих практик та особливостей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectWEB-ОРІЄНТОВАНА СИСТЕМАuk_UA
dc.subjectFIREBASEuk_UA
dc.subjectІНТЕРНЕТМАГАЗИНuk_UA
dc.subjectАДАПТИВНІСТЬuk_UA
dc.subjectДИЗАЙНuk_UA
dc.subjectАНАЛІЗuk_UA
dc.subjectHTMLuk_UA
dc.subjectCSSuk_UA
dc.subjectREACTuk_UA
dc.subjectAPIuk_UA
dc.subjectJAVASCRIPTuk_UA
dc.titleWeb-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрикиuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:126 Інформаційні системи та технології (Web-технології, web-дизайн)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕП_БАК_Капелюшний_WEB-1911.pdf
  Restricted Access
Web-орієнтоване віртуальне представництво взуттєвої фабрики4.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.