Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНесторишен, Ігор-
dc.date.accessioned2025-03-18T12:19:54Z-
dc.date.available2025-03-18T12:19:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.issn2708-4949 (print)-
dc.identifier.issn2709-9776 (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5518-
dc.description.abstractВ сучасних умовах значної актуальності набувають питання щодо визначення підходів, інструментів та джерел післяво-єнного відновлення України. План економічного відродження має стати наймасштабнішим проектом модернізації вітчизняної економіки та відбудови зруйнованих інфраструктурних об’єктів, що передбачає залучення фінансових ресурсів, обґрунтування параметрів інвестиційних проєктів на засадах сучасних тенденцій розвитку світової економіки. Враховуючи високий рівень глобалізації та сучасні темпи розвитку міжнародної економіки, завданням України є створення сприятливих умов для розвитку відповідних галузей народного господарства, які б могли конкурувати на міжнародному ринку та приймати активну участь у міжнародному розподілі праці. За таких умов, крім агропромислового комплексу, металургії, переробної галузі та ІТ-сектору, Україна має значний потенціал в сфері туризму. В сучасних умовах глобалізації інновації мають ґрунтуватись на систематич-них дослідженнях та своєчасних розробках в рамках реагування на сигнали ринку на основі ефективно організованого процесу формування та реалізації інновацій. Важливим інструментом цього є проєктний менеджмент, який тісно пов’язаний з понят-тям менеджменту інновацій. Проєкти являють собою організаційні рамки для планомірного, систематичного та побудованого на методичних засадах здобуття певних знань, навичок, ідей та результатів. В контексті туризму під проєктом можна розу-міти систему чітко визначених цілей, що досягаються за допомогою спеціальних технічних засобів та технологічних процесів з використанням фінансових, матеріальних, трудових та інших ресурсів, а також управлінські рішення та організаційні заходи, направлені на створення та реалізацію туристичного продукту. Управління проектами передбачає використання специфічних технології створення туристичного продукту. Туристичний продукт як товар характеризується споживчою вартістю, тобто корисністю або здатністю задовільнити певні рекреаційні потреби людей. Корисність туристичного продукту визначається його цінністю для суб’єкта. Тому представники туристичної бізнес-спільноти мають намагатись створювати туристичний продукт, який був би цінний для максимально великої кількості людей, тобто повинен мати масового споживача. Оскільки галузь туризму є досить специфічною порівняно із іншими складовими елементами народного господарства, створення та реалізація проєктів у цій сфері має певні особливості з врахуванням положень теорії управління в туризмі. Особливо слід відзна-чити про важливість науково-методичного забезпечення проєкту, а саме, має здійснюватися з використання загальної теорії туризму із залученням наукових положень різних дисциплін. В статті набули подальшого розвитку дослідження щодо особли-востей інноваційного та проєктного менеджменту в сфері туризму, а саме, узагальнено вимоги до науково-методичного забез-печення проєктування з позиції теорії управління в туризмі.uk_UA
dc.description.abstractIn today’s conditions, questions regarding the determination of approaches, tools and sources of post-war reconstruction of Ukraine are gaining considerable relevance. The economic revitalization plan should become one of the largest projects of moderniza-tion of the domestic economy and reconstruction of destroyed infrastructure facilities, which involves attracting financial resources, substantiating the parameters of investment projects on the basis of modern trends in the development of the world economy. Taking into account the high level of globalization and the modern pace of development of the international economy, the task of Ukraine is to create favorable conditions for the development of relevant branches of the national economy, which could compete on the interna-tional market and take an active part in the international division of labor. Under such conditions, in addition to the agro-industrial complex, metallurgy, the processing industry and the IT sector, Ukraine has significant potential in the field of tourism. In today’s condi-tions of globalization, innovations should be based on systematic research and timely development within the framework of responding to market signals based on an effectively organized process of formation and implementation of innovations. An important tool for this is project management, which is closely related to the concept of innovation management. Projects represent an organizational framework for the planned, systematic and methodical acquisition of certain knowledge, skills, ideas and results. In the context of tourism, a project can be understood as a system of clearly defined goals that are achieved with the help of special technical means and technological processes using financial, material, labor and other resources, as well as management decisions and organizational measures aimed at the creation and implementation of a tourist product. Project management involves the use of specific technologies for creating a tourist product. A tourist product as a commodity is characterized by consumer value, that is, usefulness or the ability to satisfy certain recreational needs of people. The usefulness of a tourist product is determined by its value for the subject. Therefore, representatives of the tourist business community should try to create a tourist product that would be valuable for the largest possible number of people, that is, it should have a mass consumer. Since the tourism industry is quite specific compared to other constituent elements of the national economy, the creation and implementation of projects in this area has certain features, taking into account the provisions of the management theory in tourism. It should be especially noted about the importance of scientific and methodological support of the project, namely, it should be carried out using the general theory of tourism with the involvement of scientific provisions of various disciplines. The article further developed the research on the peculiarities of innovative and project management in the field of tourism, namely, summarized the requirements for scientific and methodological support of planning from the standpoint of manage-ment theory in tourism.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнновації та технології в сфері послуг і харчуванняuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectпроєктний менеджментuk_UA
dc.subjectінноваційний менеджментuk_UA
dc.subjectпроджект менеджмент в туризміuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectproject managementuk_UA
dc.subjectinnovation managementuk_UA
dc.subjectproject management in tourismuk_UA
dc.titleІнноваційний та проєктний менеджмент в туризміuk_UA
dc.title.alternativeInnovative and project management in tourismuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1(7)uk_UA
dc.citation.spage21uk_UA
dc.citation.epage26uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2708-4949.1(7).2023.4-
Appears in Collections:№1(7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73-Текст статті-59-1-10-20230327.pdf330.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf185.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf255.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.