Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2019-06-06T13:06:50Z-
dc.date.available2019-06-06T13:06:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.24025/2306-4420.2.45.2017.128713-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/579-
dc.description.abstractСучасний етап розвитку світової економіки та економіки України характеризується посиленням конкуренції і зростаючим впливом інноваційної діяльності на темпи економічного зростання. Ринок диктує необхідність створення умов для широкого використання нововведень, посилення інноваційної активності в зв'язку з його відкритістю і посиленням конкуренції. У статті розглядається питання про вплив інновацій у сфері маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Описується роль маркетингу в управлінні інноваціями. Проаналізовано процес впровадження інноваційного продукту в маркетингову стратегію підприємства, розкрито заходи щодо впровадження нововведень. Відображено обмеження і ризики, які можуть виникнути при побудові інноваційно-маркетингової стратегії. Розглянуто основні напрями розвитку інновацій в Україні. Представлено модель проникнення інноваційної стратегії в комплексну стратегію підприємства. Зображено основні складові інноваційного маркетингу та процес формування інноваційно-маркетингової стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectінноваційна маркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleВикористання інноваційного маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of innovative marketing as a measure to improve enterprise competitivenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume2uk_UA
dc.citation.issue45uk_UA
dc.citation.spage76uk_UA
dc.citation.epage81uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-81_Ганжала, Пальонна, Бурцева.pdf296.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.