Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/863
Название: Мода як гра
Авторы: Даценко, Вікторія Станіславівна
Ключевые слова: мода;суспільство;комунікація;гра культур;естетика
Дата публикации: 2017
Издательство: INFORMATION, COMMUNICATION, SOCIETY (ICS-2017) 18-20 MAY 2017, SLAVSKE, UKRAINE
Краткий осмотр (реферат): The coverage of fashion is boundless and extends to various directions of social life, culture and behavior of the person. The fashion is attractive. The fashion belongs not to the world of things, and the world of people. Game becomes a basis of designing of the sociality. Presence of value of a game at structure of fashion partly explains broad interpretation of fashion as esthetic phenomenon. Game, as well as fashion differs in heuristic, search character. She is connected with festive attitude. The fashion is one of means of self-affirmation and self-realization.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/863
ISBN: 978-966-553-781-6
Первая страница: 122
Последняя страница: 124
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ICS 2017 PROCEEDINGS.pdf7.1 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.