Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойко, Анжела Іванівна-
dc.date.accessioned2019-11-13T08:30:19Z-
dc.date.available2019-11-13T08:30:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2072-1692-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/869-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано очікування і вимоги інформаційного суспільства до освіти. Освіта в умовах інформаційного суспільства покликана формувати інноваційну людину. Освіта є фактором самовдосконалення, який супроводжує активне соціальне буття людини. В умовах інформаційного суспільства освіта має формувати здатність особистості до креативності як можливості приймати неординарні рішення. Освіта покликана перейти від моделі наповнення знаннями до самоактуалізації особистості, що прагне знань в суспільстві швидкоплинних змін і постійно оновленої інформації. Освіта, як діяльність, за допомогою якої здійснюється особистісне зростання людини в системі нових економічних реалій, породжених інформаційним суспільством, набуває безпрецедентного значення.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы ожидания и вызовы информационного общества к образованию как процессу получения новых знаний. Образование в условиях информационного общества призвано формировать инновационного человека. Образование рассматривается как фактор самоусовершенствования, которое сопровождает активное социальное бытие личности. В условиях информационного общества образование должно формировать способность личности к креативности как возможности принимать неординарные решения. Образование должно перейти от модели наполнения знаниями к самоактуализации личности, которая стремится к получению знаний в обществе быстрых изменений и информации, которая постоянно обновляется. Образование как деятельность, при помощи которой осуществляется личностный рост в системе новых экономических реалий, воспроизведенных информационным обществом, приобретает беспрецедентное значение.uk_UA
dc.description.abstractThe expectations and requirements of the information society to education are analyzed in the article. Education in the information society aims to generate innovative person. Education is a factor of self-improvement that accompanies active social human existence. In the information society education has the ability to form individual creativity as the ability to take creative solutions. Education aims to move from a model of filling knowledge to selfactualization, seeking knowledge in a society of fast changes and constantly updated information. Education, as an activity, through which the personal growth of man in the system of market relations is done, acquires unprecedented historical significance.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГуманітарний вісник ЗДІАuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectсамоактуалізація особистостіuk_UA
dc.subjectінноваційна людинаuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectинформационное обществоuk_UA
dc.subjectкреативностьuk_UA
dc.subjectсамоактуализация личностиuk_UA
dc.subjectинновационный человекuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectself-actualizationuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectinformation societyuk_UA
dc.subjectinnovative peopleuk_UA
dc.titleОсвіта в інформаційному суспільстві: очікування і викликиuk_UA
dc.title.alternativeEducation in the information society: expectations and challengesuk_UA
dc.title.alternativeОбразование в информационном обществе: ожидания и вызовыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume63uk_UA
dc.citation.spage164uk_UA
dc.citation.epage173uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
znpgvzdia_2015_63_19.pdf315.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.