Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
Название: Аналіз лексико-граматичних особливостей рекламних слоганів та брендів при перекладі
Авторы: Совєтна, Альона Вікторівна
Лісун, Ольга Василівна
Ключевые слова: слоган;бренд;переклад;лексико-граматичні особливості
Дата публикации: 24-янв-2020
Издательство: Таврійські філологічні наукові читання: матеріали міжнародної науково-практичної конференціїї, Київ, 24–25 січня 2020 р.– Ч. ІІ
Краткий осмотр (реферат): В роботі досліджуються лексико-граматичні особливості рекламних слоганів та брендів при перекладі на українську мову.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/988
ISBN: 978-966-992-011-9
Первая страница: 56
Последняя страница: 60
Располагается в коллекциях:Наукові публікації викладачів (ФГТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТНУ_Филол._2020_январь_Ч_2.pdf1.62 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.