Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2019-04-12T03:55:45Z-
dc.date.available2019-04-12T03:55:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/98-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему зміни концепції маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Проведено теоретичний аналіз основних підходів до сутності поняття регіональний маркетинг. В розрізі дослідження територіального маркетингу, представлено графічне зображення складу внутрішнього і зовнішнього маркетингового середовища регіону, розвиток якого охоплює всі напрями регіонального економічного механізмуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПрометейuk_UA
dc.subjectКонцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectрегіональний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетинг територіїuk_UA
dc.subjectмаркетинг іміджуuk_UA
dc.titleРозвиток концепції маркетингу в економічному просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume3uk_UA
dc.citation.issue45uk_UA
dc.citation.spage30uk_UA
dc.citation.epage35uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prom_2014_3_6 00.pdf112.36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.