Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПідгорний, Микола Володимирович-
dc.contributor.authorЛитовченко, Володимир Володимирович-
dc.date.accessioned2021-11-23T11:48:23Z-
dc.date.available2021-11-23T11:48:23Z-
dc.date.issued2020-11-11-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2834-
dc.description.abstractСучасні транспортні засоби (ТЗ) для доріг загального призначення – це надскладні системи, які сформовані з механічних, мехатронних, пнемо гідравлічних, електронно-обчислювальних та інформаційних підсистем. Кожна з них повинна узгоджено співіснувати та співпрацювати, як між собою, так і з навколишнім середовищем та водієм-оператором. Масив даних для обробки інформації та прийняття рішень в декілька разів перевищує масив інших ТЗ (авіація, водний, спеціальний, тощо). Сам процес експлуатації ТЗ ускладнюється за рахунок ускладненості архітектури систем керування ТЗ. Переважна більшість систем керування сформована на обмежену кількість об’єктно-оріентованих факторів при написанні програм керування чи алгоритму управління. Такого роду структура системи основана тільки на людському чиннику, на проведених дослідженнях та передбачених варіаціях подій, яких є висока ймовірність виникнення. Але синтез факторів формує непередбачувані події для подальшої їх ідентифікації та прийняття рішення, чи то водієм, чи то системою керування. Тому на початковому етапі створення систем керування ТЗ – проектування, важливо обрати такий спосіб, який передбачає усунення людського фактору в подальшому, який наділяє систему керування інтелекту. Це дає змогу створеній системи своєчасно адаптуватись до навколишнього середовища та психофізичних властивостей водія, для оперативного та оптимального рішенняuk_UA
dc.description.abstractWhen using modern vehicle control systems, attention is paid to mechatronic systems, as a kind of autonomous systems. Choosing a method of designing systems, it is necessary to endow the vehicle with such properties as: adaptation, informatization and intellectualization. The overwhelming majority of existing methods, tools or design methods partially fulfill this task. Acceptable, in its solutions, is such a method as - neural networks. But the existence of their varieties indicates the diversity of the scope of this mathematical apparatus. And it orientates the system designer to a clearly defined structure of the future vehicle control system.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСучасні тенденції розвитку машинобудування та транспорту : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції, Кременчук, 11-13 листопада 2020uk_UA
dc.subjectадаптивна резонансна теоріяuk_UA
dc.subjectнейронні мережіuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмережі Петріuk_UA
dc.subjectнечітка логікаuk_UA
dc.subjectneural networksuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectPetri netsuk_UA
dc.subjectfuzzy logicuk_UA
dc.subjectadaptive resonance theoryuk_UA
dc.titleВибір способу проектування системи керування транспортним засобомuk_UA
dc.title.alternativeChoice of method planning of system control on transportuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage144uk_UA
dc.citation.epage148uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФКТМД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf_KrNU_2020.pdf1.15 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.