Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3592
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Yaroslavska, Larysa | - |
dc.contributor.author | Zagorodnіy, Vasyl | - |
dc.contributor.author | Ярославська, Лариса Петрівна | - |
dc.contributor.author | Загородній, Василь Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-28T10:56:37Z | - |
dc.date.available | 2022-01-28T10:56:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.issn | 2076-1554 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3592 | - |
dc.description.abstract | In consequence of analysis of archival sources, literature and their synthesis, the article shows the concept of formation and development of physical education in secondary schools of Ukraine in the second half of the nineteenth century. The rapid changes in the economy, political life, activity advanced Ukrainian intellectuals – scientists, teachers, doctors, public figures led to reforming education and putting into practice of exercise training in Ukraine. Identified the main reasons that prevent the introduction of gymnastics: lack of standard software development, shortage of teaching staff with special physical education or a low level of their training, lack of funding and logistical support for schools. | uk_UA |
dc.description.abstract | В результаті аналізу архівних джерел, спеціальної літератури та їхнього узагальнення, в статті відображено концепцію становлення, розвитку системи фізичного виховання в середніх навчальних закладах України у другій половині ХІХ ст. Стрімкі зміни в економіці, політичному житті суспільства, активність передової української інтелігенції – науковців, педагогів, лікарів, громадських діячів спонукали до проведення реформування в галузі освіти та введення фізичних вправ в практику навчальних закладів України. Визначені головні причини, що заважали запровадженню гімнастики, серед яких – відсутність нормативних програмних розробок, дефіцит педагогічних кадрів зі спеціальною фізкультурною освітою або низький рівень їхньої підготовки, недостатнє фінансування та матеріально–технічне забезпечення навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Гілея | uk_UA |
dc.subject | secondary schools | uk_UA |
dc.subject | gymnasiums | uk_UA |
dc.subject | physical education | uk_UA |
dc.subject | «Sokil» (Falcon) movement | uk_UA |
dc.subject | sports and gymnastics movement | uk_UA |
dc.subject | середні навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | гімназії | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | гімнастика | uk_UA |
dc.subject | сокольський рух | uk_UA |
dc.subject | спортивно–гімнастичний рух | uk_UA |
dc.title | Physical education in educational institutions of Ukraine in the second half of the 19–th century | uk_UA |
dc.title.alternative | Фізичне виховання у закладах освіти України в другій половині ХІХ ст. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 116(№1) | uk_UA |
dc.citation.spage | 20 | uk_UA |
dc.citation.epage | 23 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації викладачів (ФХТСО) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gileya_2017_116(1)__6.pdf | 336.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.