Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYaroslavska, Larysa-
dc.contributor.authorZagorodnіy, Vasyl-
dc.contributor.authorЯрославська, Лариса Петрівна-
dc.contributor.authorЗагородній, Василь Володимирович-
dc.date.accessioned2022-01-28T10:56:37Z-
dc.date.available2022-01-28T10:56:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2076-1554-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3592-
dc.description.abstractIn consequence of analysis of archival sources, literature and their synthesis, the article shows the concept of formation and development of physical education in secondary schools of Ukraine in the second half of the nineteenth century. The rapid changes in the economy, political life, activity advanced Ukrainian intellectuals – scientists, teachers, doctors, public figures led to reforming education and putting into practice of exercise training in Ukraine. Identified the main reasons that prevent the introduction of gymnastics: lack of standard software development, shortage of teaching staff with special physical education or a low level of their training, lack of funding and logistical support for schools.uk_UA
dc.description.abstractВ результаті аналізу архівних джерел, спеціальної літератури та їхнього узагальнення, в статті відображено концепцію становлення, розвитку системи фізичного виховання в середніх навчальних закладах України у другій половині ХІХ ст. Стрімкі зміни в економіці, політичному житті суспільства, активність передової української інтелігенції – науковців, педагогів, лікарів, громадських діячів спонукали до проведення реформування в галузі освіти та введення фізичних вправ в практику навчальних закладів України. Визначені головні причини, що заважали запровадженню гімнастики, серед яких – відсутність нормативних програмних розробок, дефіцит педагогічних кадрів зі спеціальною фізкультурною освітою або низький рівень їхньої підготовки, недостатнє фінансування та матеріально–технічне забезпечення навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherГілеяuk_UA
dc.subjectsecondary schoolsuk_UA
dc.subjectgymnasiumsuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subject«Sokil» (Falcon) movementuk_UA
dc.subjectsports and gymnastics movementuk_UA
dc.subjectсередні навчальні закладиuk_UA
dc.subjectгімназіїuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectгімнастикаuk_UA
dc.subjectсокольський рухuk_UA
dc.subjectспортивно–гімнастичний рухuk_UA
dc.titlePhysical education in educational institutions of Ukraine in the second half of the 19–th centuryuk_UA
dc.title.alternativeФізичне виховання у закладах освіти України в другій половині ХІХ ст.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue116(№1)uk_UA
dc.citation.spage20uk_UA
dc.citation.epage23uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gileya_2017_116(1)__6.pdf336.27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.