Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3592
Назва: Physical education in educational institutions of Ukraine in the second half of the 19–th century
Інші назви: Фізичне виховання у закладах освіти України в другій половині ХІХ ст.
Автори: Yaroslavska, Larysa
Zagorodnіy, Vasyl
Ярославська, Лариса Петрівна
Загородній, Василь Володимирович
Ключові слова: secondary schools;gymnasiums;physical education;«Sokil» (Falcon) movement;sports and gymnastics movement;середні навчальні заклади;гімназії;фізичне виховання;гімнастика;сокольський рух;спортивно–гімнастичний рух
Дата публікації: 2017
Видавництво: Гілея
Короткий огляд (реферат): In consequence of analysis of archival sources, literature and their synthesis, the article shows the concept of formation and development of physical education in secondary schools of Ukraine in the second half of the nineteenth century. The rapid changes in the economy, political life, activity advanced Ukrainian intellectuals – scientists, teachers, doctors, public figures led to reforming education and putting into practice of exercise training in Ukraine. Identified the main reasons that prevent the introduction of gymnastics: lack of standard software development, shortage of teaching staff with special physical education or a low level of their training, lack of funding and logistical support for schools.
В результаті аналізу архівних джерел, спеціальної літератури та їхнього узагальнення, в статті відображено концепцію становлення, розвитку системи фізичного виховання в середніх навчальних закладах України у другій половині ХІХ ст. Стрімкі зміни в економіці, політичному житті суспільства, активність передової української інтелігенції – науковців, педагогів, лікарів, громадських діячів спонукали до проведення реформування в галузі освіти та введення фізичних вправ в практику навчальних закладів України. Визначені головні причини, що заважали запровадженню гімнастики, серед яких – відсутність нормативних програмних розробок, дефіцит педагогічних кадрів зі спеціальною фізкультурною освітою або низький рівень їхньої підготовки, недостатнє фінансування та матеріально–технічне забезпечення навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3592
ISSN: 2076-1554
Випуск: 116(№1)
Початкова сторінка: 20
Кінцева сторінка: 23
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gileya_2017_116(1)__6.pdf336.27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.