Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorХимич, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2022-02-01T08:40:08Z-
dc.date.available2022-02-01T08:40:08Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність, цілі, завдання та основні поняття маркетингових досліджень, досліджено зміст маркетингових досліджень і методи збору інформації. Розкрито етапи та організацію маркетингових досліджень, проаналізовано організацію маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «ТРАШ». Виокремлено умови удосконалення маркетингових досліджень на ТОВ «ТРАШ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectОрганізація маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title«Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Химич О.С..pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.