Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616
Назва: «Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Химич, Олександр Сергійович
Ключові слова: Маркетингові дослідження;Підприємство;Організація маркетингових досліджень
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність, цілі, завдання та основні поняття маркетингових досліджень, досліджено зміст маркетингових досліджень і методи збору інформації. Розкрито етапи та організацію маркетингових досліджень, проаналізовано організацію маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «ТРАШ». Виокремлено умови удосконалення маркетингових досліджень на ТОВ «ТРАШ».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Химич О.С..pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.