Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorХимич, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2022-02-01T08:40:08Z-
dc.date.available2022-02-01T08:40:08Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність, цілі, завдання та основні поняття маркетингових досліджень, досліджено зміст маркетингових досліджень і методи збору інформації. Розкрито етапи та організацію маркетингових досліджень, проаналізовано організацію маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «ТРАШ». Виокремлено умови удосконалення маркетингових досліджень на ТОВ «ТРАШ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectПідприємствоuk_UA
dc.subjectОрганізація маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title«Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Химич О.С..pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.