Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616
Title: «Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на матеріалах ТОВ «ТРАШ», м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Химич, Олександр Сергійович
Keywords: Маркетингові дослідження;Підприємство;Організація маркетингових досліджень
Issue Date: Jun-2021
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розкрито сутність, цілі, завдання та основні поняття маркетингових досліджень, досліджено зміст маркетингових досліджень і методи збору інформації. Розкрито етапи та організацію маркетингових досліджень, проаналізовано організацію маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ «ТРАШ». Виокремлено умови удосконалення маркетингових досліджень на ТОВ «ТРАШ».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3616
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Химич О.С..pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.