Browsing by Author Крупенна, Інга Анатолівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
17.pdf.jpg2018Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіонуБуднікевич, Ірина Михайлівна; Гавриш, Ірина Іванівна; Крупенна, Інга Анатолівна
конф_каф_2021.pdf.jpg2021-04-22Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 22 квітня 2021 р.Алексєєва, Д.О.; Боковня, Анжеліка Олегівна; Ахтоян, Арман Новікович; Базалійська, Н.П.; Борулько, К.Л.; Бруско, Іван Вадимович; Редчиць, Максим Володимирович; Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бурцева, Тетяна Іванівна; Пальонна, Тетяна Анатоліївна; Васильченко, Лідія Сергіївна; Стручок, Олександр Володимирович; Гончаренко, А.Р.; Пепчук, Сергій Миколайович; Демчук, Д.В.; Сергієнко, Олександр Анатолійович; Довгань, К.Р.; Григор, Олег Олександрович; Дубіч, О.П.; Носок, Т.А.; Коломицева, Олена Віталіївна; Зрибнєва, І.П.; Ціхоцька, В.В.; Іванченко, Вадим Олександрович; Кифяк, О.В.; Суботіна, Юлія Олегівна; Коляденко, Олександр Леонідович; Король, Інна Віталіївна; Вартанова, Олена Вікторівна; Кравець, О.; Крупенна, Інга Анатолівна; Бастраков, Д.А.; Нахімі, А.М.; Немцова, О.Г.; Петренко, Д.С.; Придибайло, А.В.; Савонік, Д.О.; Химич, О.С.; Цибко, Наталія Олександрівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна; Журавленко, Ю.В.; Вишневська, Анастасія Олегівна
8.pdf.jpg2019Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіонуГавриш, Ірина Іванівна; Крупенна, Інга Анатолівна
10.pdf.jpg2020Особливості комунікацій в маркетингу малих підприємств ресторанного бізнесуБуднікевич, Ірина Михайлівна; Крупенна, Інга Анатолівна; Костинян, Андрій Андрійович
3.pdf.jpg2019Проекти міжрегіональної співпраці в компенсаційних стратегіях розвитку регіонівБуднікевич, Ірина Михайлівна; Гавриш, Ірина Іванівна; Крупенна, Інга Анатолівна
document.pdf.jpg2020Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організаціїБілик, Вікторія Вікторівна; Сергієнко, Олександр Анатолійович; Крупенна, Інга Анатолівна