Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/102
Title: Маркетинговий вплив у системі державного регулювання продовольчої сфери регіону
Other Titles: Marketing influence in the system of region food sphere state regulation
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Коломицева, Олена Віталіївна
Keywords: державне регулювання;продовольча сфера регіону;продовольче забезпечення;маркетинговий вплив
Issue Date: 2016
Publisher: Економіка і регіон
Abstract: Досліджено сучасну політику державного регулювання продовольчої сфери регіону. Відзначено головні цілі державного регулювання галузей і сфер продовольчого забезпечення регіону та окреслено ряд способів їх реалізації. Обгрунтовано необхідність упровадження маркетингового інструментарію в систему державного регулювання продовольчої сфери регіону. Конкретизовано напрями маркетингового впливу державного регулювання на систему продовольчого забезпечення
URI: http://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/102
Volume: 4
Issue: 59
First Page: 41
End Page: 45
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полтава_2016.pdf7.23 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.