Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖурба, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-05-07T09:55:15Z-
dc.date.available2020-05-07T09:55:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1084-
dc.description.abstractУ виданні містяться рекомендації щодо виконання практичних робіт з дисципліни «Соціальний маркетинг». Наведено завдання до виконання практичних робіт та самостійного вивчення дисципліни, вимоги щодо їх виконання, тематику наукових рефератів, доповідей, питання до підсумкового контролю та список рекомендованої літератури та інформаційних джерел. Для студентів спеціальності 232 Соціальне забезпечення усіх форм навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧДТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.titleМетодичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Соціальний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення усіх форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical Recommendationsuk_UA
dc.citation.pages20uk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання (ФГТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.Журба_Соціальний маркетинг.pdf235.47 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.