Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1084
Назва: Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни «Соціальний маркетинг» для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення усіх форм навчання
Автори: Журба, Інна Олександрівна
Ключові слова: маркетинг;соціальний маркетинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧДТУ
Короткий огляд (реферат): У виданні містяться рекомендації щодо виконання практичних робіт з дисципліни «Соціальний маркетинг». Наведено завдання до виконання практичних робіт та самостійного вивчення дисципліни, вимоги щодо їх виконання, тематику наукових рефератів, доповідей, питання до підсумкового контролю та список рекомендованої літератури та інформаційних джерел. Для студентів спеціальності 232 Соціальне забезпечення усіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1084
Кількість сторінок: 20
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ФГТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.Журба_Соціальний маркетинг.pdf235.47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.