Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезкопильний, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorМатусевич, Андрій Михайлович-
dc.contributor.authorКандиба, Павло Олексійович-
dc.date.accessioned2020-06-26T08:50:05Z-
dc.date.available2020-06-26T08:50:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2412-9208-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126-
dc.description.abstractПроблема. Обґрунтування основних методологічних засад контекстного підходу в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі набуває особливого значення для підвищення якості сучасної фізкультурної освіти. Мета. Розкрити сутність контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. Методи. Аналіз літератури, методи математичної статистики, електронні таблиці “Excel”.uk_UA
dc.description.abstractIntroduction. The substantiation of the basic methodological principles of the context approach in the system for training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school is of particular importance for improving the quality of modern physical education. Purpose. To determine the essence of context approach in training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school. Methods. Literature analysis, the methods of mathematical statistics, “Excel” electronic tables.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні наукиuk_UA
dc.subjectконтекстний підхідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectосновна школаuk_UA
dc.subjectcontext approachuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjecthealth and wellbeinguk_UA
dc.subjectPhysical Education teacheruk_UA
dc.subjectsecondary schooluk_UA
dc.titleРеалізація контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школіuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of context approach in training of future physical education teachers for health and wellbeing activities at secondary schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue2uk_UA
dc.citation.spage151uk_UA
dc.citation.epage159uk_UA
dc.identifier.doi10.31494/2412-9208-2019-1-2-151-159-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 19-20.pdf552.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.