Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безкопильний, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Матусевич, Андрій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Кандиба, Павло Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-26T08:50:05Z | - |
dc.date.available | 2020-06-26T08:50:05Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 2412-9208 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126 | - |
dc.description.abstract | Проблема. Обґрунтування основних методологічних засад контекстного підходу в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі набуває особливого значення для підвищення якості сучасної фізкультурної освіти. Мета. Розкрити сутність контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. Методи. Аналіз літератури, методи математичної статистики, електронні таблиці “Excel”. | uk_UA |
dc.description.abstract | Introduction. The substantiation of the basic methodological principles of the context approach in the system for training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school is of particular importance for improving the quality of modern physical education. Purpose. To determine the essence of context approach in training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school. Methods. Literature analysis, the methods of mathematical statistics, “Excel” electronic tables. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки | uk_UA |
dc.subject | контекстний підхід | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | учитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | основна школа | uk_UA |
dc.subject | context approach | uk_UA |
dc.subject | professional training | uk_UA |
dc.subject | health and wellbeing | uk_UA |
dc.subject | Physical Education teacher | uk_UA |
dc.subject | secondary school | uk_UA |
dc.title | Реалізація контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of context approach in training of future physical education teachers for health and wellbeing activities at secondary school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.issue | 2 | uk_UA |
dc.citation.spage | 151 | uk_UA |
dc.citation.epage | 159 | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.31494/2412-9208-2019-1-2-151-159 | - |
Appears in Collections: | Наукові публікації викладачів (ФХТСО) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття 19-20.pdf | 552.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.