Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126
Назва: Реалізація контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі
Інші назви: Implementation of context approach in training of future physical education teachers for health and wellbeing activities at secondary school
Автори: Безкопильний, Олександр Олександрович
Матусевич, Андрій Михайлович
Кандиба, Павло Олексійович
Ключові слова: контекстний підхід;професійна підготовка;здоров’язбереження;учитель фізичної культури;основна школа;context approach;professional training;health and wellbeing;Physical Education teacher;secondary school
Дата публікації: 2019
Видавництво: Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки
Короткий огляд (реферат): Проблема. Обґрунтування основних методологічних засад контекстного підходу в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі набуває особливого значення для підвищення якості сучасної фізкультурної освіти. Мета. Розкрити сутність контекстного підходу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності в основній школі. Методи. Аналіз літератури, методи математичної статистики, електронні таблиці “Excel”.
Introduction. The substantiation of the basic methodological principles of the context approach in the system for training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school is of particular importance for improving the quality of modern physical education. Purpose. To determine the essence of context approach in training of future Physical Education teachers for health and wellbeing activities at secondary school. Methods. Literature analysis, the methods of mathematical statistics, “Excel” electronic tables.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1126
ISSN: 2412-9208
DOI: 10.31494/2412-9208-2019-1-2-151-159
Випуск: 2
Початкова сторінка: 151
Кінцева сторінка: 159
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 19-20.pdf552.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.