Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєляєва, Світлана Станіславівна-
dc.contributor.authorТихоненко, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-08-31T13:19:58Z-
dc.date.available2020-08-31T13:19:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2307-8030-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1163-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням визначення соціально-економічних факторів привабливості конкурентоспроможного туристичного продукту. На цей час однозначного висновку щодо виміру конкурентоспроможності товару або послуги, зокрема й щодо туристичної діяльності, не зроблено. У результаті питання пошуку найбільш сприйнятливої пропозиції для споживача залишається актуальним та таким, що потребує подальшого дослідження.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена вопросам определения социально-экономических факторов привлекательности конкурентного туристического продукта. Сегодня отсутствует однозначный вывод относительно определения конкурентного товара или услуги, в том числе и в сфере туристической деятельности. В результате, вопрос поиска наиболее привлекательного предложения для потребителя отстается актуальным и требует дальнейшего исследования.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the definition of socio-economic factors of the attractiveness of competitive tourist product. Today there isn’t a clear conclusion on the definition of competitive goods or services, including in the sphere of tourist activity. As a result, the issue of finding the most attractive deals for consumers relevant and behind this, which requires further research.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична діяльністьuk_UA
dc.subjectтуристичний продукт,uk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectринок туристичних послугuk_UA
dc.subjectякість послуuk_UA
dc.subjectтуристическая деятельностьuk_UA
dc.subjectтуристический продуктuk_UA
dc.subjectконкурентная средаuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectрынок туристических услугuk_UA
dc.subjectкачество услугuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourism activitiesuk_UA
dc.subjecttourism productuk_UA
dc.subjectthe competitive environmentuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectthe market of tourist servicesuk_UA
dc.subjectkachestvo servicesuk_UA
dc.titleСоціально-економічні фактори конкурентоздатності туристичного продукту (на прикладі Черкаської області)uk_UA
dc.title.alternativeСоциально-экономические факторы конкурентного туристического продукта (на примере Черкасской области)uk_UA
dc.title.alternativeSocio-economic factors competitive tourism product (for example, Cherkasy region)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue11(1)uk_UA
dc.citation.spage80uk_UA
dc.citation.epage85uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
economic_11_1-2015-Херсон-наук-збір-Бєл-Ттхоненко.pdf5.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.