Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1163
Title: Соціально-економічні фактори конкурентоздатності туристичного продукту (на прикладі Черкаської області)
Other Titles: Социально-экономические факторы конкурентного туристического продукта (на примере Черкасской области)
Socio-economic factors competitive tourism product (for example, Cherkasy region)
Authors: Бєляєва, Світлана Станіславівна
Тихоненко, Юлія Михайлівна
Keywords: туризм;туристична діяльність;туристичний продукт,;конкурентне середовище;конкуренція;ринок туристичних послуг;якість послу;туристическая деятельность;туристический продукт;конкурентная среда;конкуренция;рынок туристических услуг;качество услуг;tourism;tourism activities;tourism product;the competitive environment;competition;the market of tourist services;kachestvo services
Issue Date: 2015
Publisher: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки
Abstract: Стаття присвячена питанням визначення соціально-економічних факторів привабливості конкурентоспроможного туристичного продукту. На цей час однозначного висновку щодо виміру конкурентоспроможності товару або послуги, зокрема й щодо туристичної діяльності, не зроблено. У результаті питання пошуку найбільш сприйнятливої пропозиції для споживача залишається актуальним та таким, що потребує подальшого дослідження.
Статья посвящена вопросам определения социально-экономических факторов привлекательности конкурентного туристического продукта. Сегодня отсутствует однозначный вывод относительно определения конкурентного товара или услуги, в том числе и в сфере туристической деятельности. В результате, вопрос поиска наиболее привлекательного предложения для потребителя отстается актуальным и требует дальнейшего исследования.
The article is devoted to the definition of socio-economic factors of the attractiveness of competitive tourist product. Today there isn’t a clear conclusion on the definition of competitive goods or services, including in the sphere of tourist activity. As a result, the issue of finding the most attractive deals for consumers relevant and behind this, which requires further research.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1163
ISSN: 2307-8030
Issue: 11(1)
First Page: 80
End Page: 85
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФХТСО)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
economic_11_1-2015-Херсон-наук-збір-Бєл-Ттхоненко.pdf5.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.