Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-09-02T09:54:52Z-
dc.date.available2020-09-02T09:54:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1174-
dc.description.abstractУ світлі поточних ринкових умов інтернет-індустрія реорганізується, вимагаючи нових маркетингових знань для успішного втілення практичних рекомендацій. Екологічний інтернетмаркетинг залучає додатковий інтерес в сектор електронної комерції. І хоча наразі встановлено досить чіткі правила інтернет-маркетингу і межі взаємодії з клієнтами, галузь має тенденцію до змін під впливом останніх досліджень з екології. У цій статті автор розглядає способи зменшення техногенного впливу на навколишнє середовище від інтернет-маркетингу.uk_UA
dc.description.abstractIn the light of current market conditions, internet industry has been reshaped, requiring new marketing knowledge to provide guidelines for successful practice. Environmental internet-marketing is attracting considerable interest in e-commerce sector. Although now rather efficient rules and boundaries of interaction with clients are established, the branch has a tendency to change under the influence of recent research on ecology. In this article the author considers the ways to reduce anthropogenic influence of internetmarketing on the environmentuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectджерела екологічних ризиківuk_UA
dc.subjectспамuk_UA
dc.subjectінтернет-магазинuk_UA
dc.subjectinternet-marketinguk_UA
dc.subjectenvironmental marketinguk_UA
dc.subjectsources of environmental risksuk_UA
dc.subjectspamuk_UA
dc.subjectonline shopuk_UA
dc.titleЕкологічні аспекти інтернет-маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeEcological aspects of internet-marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue38(2)uk_UA
dc.citation.spage90uk_UA
dc.citation.epage95uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84729-178565-1-SM.pdf260.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.