Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1174
Title: Екологічні аспекти інтернет-маркетингу
Other Titles: Ecological aspects of internet-marketing
Authors: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Keywords: інтернет-маркетинг;екологічний маркетинг;джерела екологічних ризиків;спам;інтернет-магазин;internet-marketing;environmental marketing;sources of environmental risks;spam;online shop
Issue Date: 2014
Publisher: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки
Abstract: У світлі поточних ринкових умов інтернет-індустрія реорганізується, вимагаючи нових маркетингових знань для успішного втілення практичних рекомендацій. Екологічний інтернетмаркетинг залучає додатковий інтерес в сектор електронної комерції. І хоча наразі встановлено досить чіткі правила інтернет-маркетингу і межі взаємодії з клієнтами, галузь має тенденцію до змін під впливом останніх досліджень з екології. У цій статті автор розглядає способи зменшення техногенного впливу на навколишнє середовище від інтернет-маркетингу.
In the light of current market conditions, internet industry has been reshaped, requiring new marketing knowledge to provide guidelines for successful practice. Environmental internet-marketing is attracting considerable interest in e-commerce sector. Although now rather efficient rules and boundaries of interaction with clients are established, the branch has a tendency to change under the influence of recent research on ecology. In this article the author considers the ways to reduce anthropogenic influence of internetmarketing on the environment
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1174
ISSN: 2306-4420
Issue: 38(2)
First Page: 90
End Page: 95
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84729-178565-1-SM.pdf260.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.