Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПепчук, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-09-02T13:18:40Z-
dc.date.available2020-09-02T13:18:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2307-8030-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1179-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано розмежування понять «інноваційний маркетинг» та «маркетинг інновацій». Розглянуто та охарактеризовано можливі сфери застосування маркетингових інновацій на регіональному рівні. Визначено основні цілі та завдання формування та реалізації товарної політики регіону, його цінової, збутової стратегії та стратегії просування з точки зору інноваційного маркетингу. Виділено основні суб’єкти управління інноваційним процесом регіону через призму взаємовідносин науки, виробництва, підприємництва, управління і маркетингу. Визначено пріоритетні завдання інноваційного маркетингу регіону, пов’язані з формуванням нової економіки, заснованої на знаннях та інноваціях.uk_UA
dc.description.abstractIn the article, the differentiating of concepts “innovative marketing” and “marketing of innovations” are grounded. Possible domains of application of marketing innovations at regional level are considered and described. The primary purposes and tasks of formation and implementation of commodity policy of region, its price, sale strategy and strategy of advancement in terms of the innovative marketing are defined. The basic subjects of innovative process management in region are selected through the prism of mutual relations of science, production, entrepreneurship, management and marketing. Priority tasks of the innovative marketing of region, related to formation of a new economy, based on knowledge and innovations are determineduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectконцепція інноваційного маркетингуuk_UA
dc.subjectрегіональна стратегія маркетингуuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectinnovative marketinguk_UA
dc.subjectmarketing of innovationsuk_UA
dc.subjectconcept of innovative marketinguk_UA
dc.subjectregional marketing strategyuk_UA
dc.subjectinnovative processuk_UA
dc.titleМаркетингові інновації в ідеології соціально-економічного розвитку регіонівuk_UA
dc.title.alternativeMarketings innovations in ideology of socio-economic development of regionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue10(3)uk_UA
dc.citation.spage118uk_UA
dc.citation.epage121uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
126.pdf559.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.