Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1179
Назва: Маркетингові інновації в ідеології соціально-економічного розвитку регіонів
Інші назви: Marketings innovations in ideology of socio-economic development of regions
Автори: Пепчук, Сергій Миколайович
Ключові слова: інноваційний маркетинг;маркетинг інновацій;концепція інноваційного маркетингу;регіональна стратегія маркетингу;інноваційний процес;innovative marketing;marketing of innovations;concept of innovative marketing;regional marketing strategy;innovative process
Дата публікації: 2015
Видавництво: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано розмежування понять «інноваційний маркетинг» та «маркетинг інновацій». Розглянуто та охарактеризовано можливі сфери застосування маркетингових інновацій на регіональному рівні. Визначено основні цілі та завдання формування та реалізації товарної політики регіону, його цінової, збутової стратегії та стратегії просування з точки зору інноваційного маркетингу. Виділено основні суб’єкти управління інноваційним процесом регіону через призму взаємовідносин науки, виробництва, підприємництва, управління і маркетингу. Визначено пріоритетні завдання інноваційного маркетингу регіону, пов’язані з формуванням нової економіки, заснованої на знаннях та інноваціях.
In the article, the differentiating of concepts “innovative marketing” and “marketing of innovations” are grounded. Possible domains of application of marketing innovations at regional level are considered and described. The primary purposes and tasks of formation and implementation of commodity policy of region, its price, sale strategy and strategy of advancement in terms of the innovative marketing are defined. The basic subjects of innovative process management in region are selected through the prism of mutual relations of science, production, entrepreneurship, management and marketing. Priority tasks of the innovative marketing of region, related to formation of a new economy, based on knowledge and innovations are determined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1179
ISSN: 2307-8030
Випуск: 10(3)
Початкова сторінка: 118
Кінцева сторінка: 121
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126.pdf559.96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.