Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.date.accessioned2020-09-03T10:28:40Z-
dc.date.available2020-09-03T10:28:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://nvlvet.com.ua/index.php/economy-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1183-
dc.description.abstractВ статті наголошено, що маркетинг є одним з основних напрямів сучасного підприємництва, вказано на зростання ролі маркетингу в управлінні підприємствами та на необхідність забезпечення маркетингового управління ефективними методами. Наголошено на важливості методу математичного моделювання в маркетинговому управлінні, в забезпеченні прийняття управлінських рішень та вирішенні задач маркетингу. Проведено аналіз основних методів економіко-математичного моделювання та вказано напрямки їх використання в маркетинговому управлінні підприємством, в підвищенні якості та ефективності діяльності маркетингових служб. Показано, що застосування економіко-математичних моделей вказує шляхи вдосконалення маркетингової інформації, веде до спрощення розв'язку системи задач планування й управління, інтенсифікації, підвищення точності розрахунків, оптимізації та прогнозування. Вони дають можливість оцінити перспективи розвитку місткості ринку, визначити найбільш раціональні стратегії маркетингу і можливі відповідні кроки конкурентів, оцінити оптимальні затрати на маркетинг для отримання необхідного розміру прибутку.uk_UA
dc.description.abstractThe article noted that marketing is one of the main areas of modern business. The growing role of marketing in the enterprises management and the necessity to ensure effective methods of marketing management were stated. The importance of mathematical modeling in marketing management, to ensure the management decisions and solving problems of marketing was emphasized. The analysis of the main methods of economic-mathematical modeling and directions for their use in marketing management of enterprises to improve the quality and efficiency of marketing services were given. They make it possible to assess the prospects of market size, to determine the most rational marketing strategy and appropriate steps of possible competitors, to estimate the optimum marketing costs needed to get the profit. For large-scale implementation in enterprises of modern economic and mathematical modeling methods of marketing situations needed a way to implement the results of marketing analysis. Therefore, it Aktual scientific challengefavor the development and implementation of modern software to solve complexproblems of basic marketing information systemuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицькогоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectекономіко-математичне моделюванняuk_UA
dc.subjectматематичні методиuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectприйняття управлінських рішеньuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectenterprise analysisuk_UA
dc.subjectplanning modeluk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectsimulationuk_UA
dc.subjecteconomic and mathematical modelinguk_UA
dc.subjectmathematical methodsuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.subjectforecastinguk_UA
dc.subjectdecision-makinguk_UA
dc.titleМаркетингове управління методами економіко-математичного моделюванняuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of economic-mathematical modeling methodsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume19uk_UA
dc.citation.issue76uk_UA
dc.citation.spage15uk_UA
dc.citation.epage18uk_UA
dc.identifier.doi10.15421/nvlvet7603-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
smlnues_2017_19_76_5.pdf235.09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.