Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1183
Назва: Маркетингове управління методами економіко-математичного моделювання
Інші назви: Marketing management of economic-mathematical modeling methods
Автори: Бурцева, Тетяна Іванівна
Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Боковня, Анжеліка Олегівна
Ключові слова: маркетинг;маркетингове управління;підприємство;аналіз;планування;модель;метод;моделювання;економіко-математичне моделювання;математичні методи;оптимізація;прогнозування;прийняття управлінських рішень;marketing;marketing management;enterprise analysis;planning model;method;simulation;economic and mathematical modeling;mathematical methods;optimization;forecasting;decision-making
Дата публікації: 2017
Видавництво: Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького
Короткий огляд (реферат): В статті наголошено, що маркетинг є одним з основних напрямів сучасного підприємництва, вказано на зростання ролі маркетингу в управлінні підприємствами та на необхідність забезпечення маркетингового управління ефективними методами. Наголошено на важливості методу математичного моделювання в маркетинговому управлінні, в забезпеченні прийняття управлінських рішень та вирішенні задач маркетингу. Проведено аналіз основних методів економіко-математичного моделювання та вказано напрямки їх використання в маркетинговому управлінні підприємством, в підвищенні якості та ефективності діяльності маркетингових служб. Показано, що застосування економіко-математичних моделей вказує шляхи вдосконалення маркетингової інформації, веде до спрощення розв'язку системи задач планування й управління, інтенсифікації, підвищення точності розрахунків, оптимізації та прогнозування. Вони дають можливість оцінити перспективи розвитку місткості ринку, визначити найбільш раціональні стратегії маркетингу і можливі відповідні кроки конкурентів, оцінити оптимальні затрати на маркетинг для отримання необхідного розміру прибутку.
The article noted that marketing is one of the main areas of modern business. The growing role of marketing in the enterprises management and the necessity to ensure effective methods of marketing management were stated. The importance of mathematical modeling in marketing management, to ensure the management decisions and solving problems of marketing was emphasized. The analysis of the main methods of economic-mathematical modeling and directions for their use in marketing management of enterprises to improve the quality and efficiency of marketing services were given. They make it possible to assess the prospects of market size, to determine the most rational marketing strategy and appropriate steps of possible competitors, to estimate the optimum marketing costs needed to get the profit. For large-scale implementation in enterprises of modern economic and mathematical modeling methods of marketing situations needed a way to implement the results of marketing analysis. Therefore, it Aktual scientific challengefavor the development and implementation of modern software to solve complexproblems of basic marketing information system
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://nvlvet.com.ua/index.php/economy
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1183
DOI: 10.15421/nvlvet7603
Том: 19
Випуск: 76
Початкова сторінка: 15
Кінцева сторінка: 18
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
smlnues_2017_19_76_5.pdf235.09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.