Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-09-03T13:41:42Z-
dc.date.available2020-09-03T13:41:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано питання інноваційних можливостей застосування маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Наведено основні тенденції розвитку сучасних технологій та їх вплив на інструменти маркетингових комунікацій підприємства. Розглянуто сутність сучасних підходів і технологій маркетингових комунікацій, таких як: кулхантінг; трендсеттінг; buzz-маркетинг; «word-of-mouth» advertising, та проаналізовано особливості їх використання. Доведено, що розуміння нових можливостей, галузі застосування та специфіки використання маркетингових комунікацій підприємства в умовах сучасних інформаційних технологій дозволить фірмам розробити комплекс маркетингових комунікацій, що буде відповідати умовам трансформації комунікаційних схем корпоративної діяльності, а підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій потребує якісних змін, де першочергову роль мають грати нові тренди просування товарів та послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Чернівецького торговельно-економічного інститутуuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectкулхантінгuk_UA
dc.subjectтрендсеттінгuk_UA
dc.titleІнноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в менежі Інтернетuk_UA
dc.title.alternativeInnovation possibilities of enterprise marketing communications application on the internetuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue3-4(75-76)uk_UA
dc.citation.spage96uk_UA
dc.citation.epage103uk_UA
dc.identifier.doihttp://doi.org/10.34025/2310-8185-2019-3.75-4.76.09-
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник ЧЕТІ.pdf191.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.