Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
Назва: Інноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в менежі Інтернет
Інші назви: Innovation possibilities of enterprise marketing communications application on the internet
Автори: Васильченко, Лідія Сергіївна
Ключові слова: маркетингові комунікації;інтернет-маркетинг;кулхантінг;трендсеттінг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано питання інноваційних можливостей застосування маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Наведено основні тенденції розвитку сучасних технологій та їх вплив на інструменти маркетингових комунікацій підприємства. Розглянуто сутність сучасних підходів і технологій маркетингових комунікацій, таких як: кулхантінг; трендсеттінг; buzz-маркетинг; «word-of-mouth» advertising, та проаналізовано особливості їх використання. Доведено, що розуміння нових можливостей, галузі застосування та специфіки використання маркетингових комунікацій підприємства в умовах сучасних інформаційних технологій дозволить фірмам розробити комплекс маркетингових комунікацій, що буде відповідати умовам трансформації комунікаційних схем корпоративної діяльності, а підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій потребує якісних змін, де першочергову роль мають грати нові тренди просування товарів та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2019-3.75-4.76.09
Випуск: 3-4(75-76)
Початкова сторінка: 96
Кінцева сторінка: 103
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник ЧЕТІ.pdf191.02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.