Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
Title: Інноваційні можливості застосування маркетингових комунікацій підприємств в менежі Інтернет
Other Titles: Innovation possibilities of enterprise marketing communications application on the internet
Authors: Васильченко, Лідія Сергіївна
Keywords: маркетингові комунікації;інтернет-маркетинг;кулхантінг;трендсеттінг
Issue Date: 2019
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту
Abstract: У статті обґрунтовано питання інноваційних можливостей застосування маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Наведено основні тенденції розвитку сучасних технологій та їх вплив на інструменти маркетингових комунікацій підприємства. Розглянуто сутність сучасних підходів і технологій маркетингових комунікацій, таких як: кулхантінг; трендсеттінг; buzz-маркетинг; «word-of-mouth» advertising, та проаналізовано особливості їх використання. Доведено, що розуміння нових можливостей, галузі застосування та специфіки використання маркетингових комунікацій підприємства в умовах сучасних інформаційних технологій дозволить фірмам розробити комплекс маркетингових комунікацій, що буде відповідати умовам трансформації комунікаційних схем корпоративної діяльності, а підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій потребує якісних змін, де першочергову роль мають грати нові тренди просування товарів та послуг.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1201
DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2019-3.75-4.76.09
Issue: 3-4(75-76)
First Page: 96
End Page: 103
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник ЧЕТІ.pdf191.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.