Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorГоряна, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:31:17Z-
dc.date.available2020-09-04T09:31:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1215-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність переходу від техногенного типу розвитку економіки до стійкого. Доведено, що інновації, інноваційна та маркетингова діяльність підприємства є базовими напрямками його успішного розвитку. Сформовано комплекс методичних інструментів до аналізу ринкових можливостей і діагностики потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій. Проаналізовано динаміку впровадження екологічних інновацій на промислових підприємствах України. Відповідно до проведених досліджень, враховуючи концепції стійкого еколого-соціально-економічного розвитку та зважаючи на визначення сутності екологічного маркетингу і маркетингу інновацій, виокремлено комплекс підходів до першочергових завдань маркетингу екологічних інновацій. Доведено, що застосування маркетингових екологічних інновацій суттєво підвищує ступінь обґрунтованості екологічно орієнтованих проектів інноваційного розвитку, знижує рівень ризику, дає змогу цілеспрямовано керувати відбором найбільш раціональних варіантів розвитку.uk_UA
dc.description.abstracthe necessity of transition from man-made type of economic development to sustainable. It is proved that innovation; innovation and marketing activities of enterprises are the basic directions of its successful development. Formed a set of methodological tools to analyze market opportunities and diagnosing potential of innovative development based on environmental innovation. The dynamics of implementing environmental innovations in industrial enterprises of Ukraine. According to studies, the concept of constantly considering environmental and socio-economic development and in view of determining the nature of environmental marketing and marketing innovations singled complex marketing approaches priorities of environmental innovation. It is proved that the use of environmental marketing innovation significantly increases the feasibility of environmentally oriented projects of innovation development, reduces risk, can deliberately control the selection of the most efficient optionsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectекологічні інноваціїuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectmarketing innovationuk_UA
dc.subjectenvironmental marketinguk_UA
dc.subjectenvironmental innovationuk_UA
dc.titleПерспективи розвитку маркетингових екологічних інноваційuk_UA
dc.title.alternativeProspects of marketing environmental innovationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume1uk_UA
dc.citation.issue42uk_UA
dc.citation.spage96uk_UA
dc.citation.epage102uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.1.42.2016.120092-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧДТУ 2016 2.pdf458.44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.