Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1215
Назва: Перспективи розвитку маркетингових екологічних інновацій
Інші назви: Prospects of marketing environmental innovation
Автори: Коломицева, Олена Віталіївна
Васильченко, Лідія Сергіївна
Горяна, Ірина Володимирівна
Ключові слова: маркетингова діяльність;маркетингові інновації;екологічний маркетинг;екологічні інновації;marketing activity;innovation;marketing innovation;environmental marketing;environmental innovation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: економічні науки
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність переходу від техногенного типу розвитку економіки до стійкого. Доведено, що інновації, інноваційна та маркетингова діяльність підприємства є базовими напрямками його успішного розвитку. Сформовано комплекс методичних інструментів до аналізу ринкових можливостей і діагностики потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій. Проаналізовано динаміку впровадження екологічних інновацій на промислових підприємствах України. Відповідно до проведених досліджень, враховуючи концепції стійкого еколого-соціально-економічного розвитку та зважаючи на визначення сутності екологічного маркетингу і маркетингу інновацій, виокремлено комплекс підходів до першочергових завдань маркетингу екологічних інновацій. Доведено, що застосування маркетингових екологічних інновацій суттєво підвищує ступінь обґрунтованості екологічно орієнтованих проектів інноваційного розвитку, знижує рівень ризику, дає змогу цілеспрямовано керувати відбором найбільш раціональних варіантів розвитку.
he necessity of transition from man-made type of economic development to sustainable. It is proved that innovation; innovation and marketing activities of enterprises are the basic directions of its successful development. Formed a set of methodological tools to analyze market opportunities and diagnosing potential of innovative development based on environmental innovation. The dynamics of implementing environmental innovations in industrial enterprises of Ukraine. According to studies, the concept of constantly considering environmental and socio-economic development and in view of determining the nature of environmental marketing and marketing innovations singled complex marketing approaches priorities of environmental innovation. It is proved that the use of environmental marketing innovation significantly increases the feasibility of environmentally oriented projects of innovation development, reduces risk, can deliberately control the selection of the most efficient options
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1215
ISSN: 2306-4420
DOI: 10.24025/2306-4420.1.42.2016.120092
Том: 1
Випуск: 42
Початкова сторінка: 96
Кінцева сторінка: 102
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧДТУ 2016 2.pdf458.44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.