Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФінагіна, Олеся Валентинівна-
dc.contributor.authorЗінченко, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-09-08T07:45:22Z-
dc.date.available2020-09-08T07:45:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1275-
dc.description.abstractЗдійснено теоретичне узагальнення і нове розв’язання важливої проблеми, пов’язаної із розробленням теоретико-методологічних та практичних засад формування та активізації позитивного потенціалу іміджу регіонів. Розроблено теоретико-методологічне підґрунтя управління процесами формування та активізації іміджу регіону на основі поєднання підходів теоретичних положень регіонального менеджменту та маркетингу. Проаналізовано категорійне забезпечення теорії іміджу та її адаптування до процесів розвитку іміджу регіону. Виділено ключові характеристики та особливості іміджу територій, які відображають його сутнісний характер та мають теоретико-методологічне наповнення, цільове відображення в системі знань регіонального менеджменту. Систематизовано основні компоненти іміджу та визначено функції іміджу.uk_UA
dc.description.abstractОсуществлено теоретическое обобщение и новое решение важной проблемы, связанной с разработкой теоретико-методологических и практических основ формирования и активизации положительного потенциала имиджа регионов. Разработаны теоретико-методологическое основание управления процессами формирования и активизации имиджа региона на основе сочетания подходов теоретических положений регионального менеджмента и маркетинга. Проанализированы категорийного обеспечения теории имиджа и ее адаптации к процессам развития имиджа региона. Выделены ключевые характеристики и особенности имиджа территорий, которые отражают его сущностный характер и имеют теоретико-методологическое наполнение, целевое отражение в системе знаний регионального менеджмента. Систематизированы основные компоненты имиджа и определены функции имиджа.uk_UA
dc.description.abstractA theoretical synthesis and a new solution to an important problem connected with the development of theoretical and methodological and practical principles of formation and activation of the positive potential of the image of the regions was made. The theoretical and methodological basis of management of the processes of formation and activation of the image of the region based on a combination of approaches of the theoretical positions of regional management and marketing has been developed. The categorical provision of the theory of image and its adaptation to the processes of development of the image of the region is analyzed. The key characteristics and features of the image of the territories that reflect its essential nature and have theoretical and methodological content, target mapping in the system of knowledge of regional management are highlighted. The main components of the image are systematized and image functions defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія: Економікаuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectрегіональний менеджмент та маркетингuk_UA
dc.subjectregionuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectregional management and marketinguk_UA
dc.titleРегіональний менеджмент: теорія формування іміджу територійuk_UA
dc.title.alternativeRegional management: theory of image formation, territoriesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volumeХVІuk_UA
dc.citation.issue296(2)uk_UA
dc.citation.spage94uk_UA
dc.citation.epage106uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015 Фінагіна, Зінченко_РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ.pdf1.2 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.