Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1275
Назва: Регіональний менеджмент: теорія формування іміджу територій
Інші назви: Regional management: theory of image formation, territories
Автори: Фінагіна, Олеся Валентинівна
Зінченко, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: регіон;імідж;регіональний менеджмент та маркетинг;region;image;regional management and marketing
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник наукових праць Донецького державного університету управління «Проблеми та перспективи забезпечення стабільного соціально-економічного розвитку». Серія: Економіка
Короткий огляд (реферат): Здійснено теоретичне узагальнення і нове розв’язання важливої проблеми, пов’язаної із розробленням теоретико-методологічних та практичних засад формування та активізації позитивного потенціалу іміджу регіонів. Розроблено теоретико-методологічне підґрунтя управління процесами формування та активізації іміджу регіону на основі поєднання підходів теоретичних положень регіонального менеджменту та маркетингу. Проаналізовано категорійне забезпечення теорії іміджу та її адаптування до процесів розвитку іміджу регіону. Виділено ключові характеристики та особливості іміджу територій, які відображають його сутнісний характер та мають теоретико-методологічне наповнення, цільове відображення в системі знань регіонального менеджменту. Систематизовано основні компоненти іміджу та визначено функції іміджу.
Осуществлено теоретическое обобщение и новое решение важной проблемы, связанной с разработкой теоретико-методологических и практических основ формирования и активизации положительного потенциала имиджа регионов. Разработаны теоретико-методологическое основание управления процессами формирования и активизации имиджа региона на основе сочетания подходов теоретических положений регионального менеджмента и маркетинга. Проанализированы категорийного обеспечения теории имиджа и ее адаптации к процессам развития имиджа региона. Выделены ключевые характеристики и особенности имиджа территорий, которые отражают его сущностный характер и имеют теоретико-методологическое наполнение, целевое отражение в системе знаний регионального менеджмента. Систематизированы основные компоненты имиджа и определены функции имиджа.
A theoretical synthesis and a new solution to an important problem connected with the development of theoretical and methodological and practical principles of formation and activation of the positive potential of the image of the regions was made. The theoretical and methodological basis of management of the processes of formation and activation of the image of the region based on a combination of approaches of the theoretical positions of regional management and marketing has been developed. The categorical provision of the theory of image and its adaptation to the processes of development of the image of the region is analyzed. The key characteristics and features of the image of the territories that reflect its essential nature and have theoretical and methodological content, target mapping in the system of knowledge of regional management are highlighted. The main components of the image are systematized and image functions defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1275
Том: ХVІ
Випуск: 296(2)
Початкова сторінка: 94
Кінцева сторінка: 106
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015 Фінагіна, Зінченко_РЕГІОНАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ.pdf1.2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.