Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФінагіна, Олеся Валентинівна-
dc.contributor.authorЗінченко, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorСапельнікова, Надія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-09-08T09:42:52Z-
dc.date.available2020-09-08T09:42:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1281-
dc.description.abstractВ статті комплексно досліджено передумови формування позитивного іміджу регіону в контексті активізації сфери послуг. Досліджено інструменти та механізми розвитку сфери послуг та її роль у формуванні потенціалу іміджу. Доведено, що лише сфера послуг має унікальні характеристики, що є ключовими для оцінки в системі регіонального менеджменту. Визначено потенціал розвитку сфери послуг в Україні. Виявлено особливості сфери послуг, які сприяють формуванню позитивного потенціалу іміджу території. Виокремлено стратегічні пріоритети розвитку сфери послуг в регіонах України. Доведено універсальність політики формування позитивного іміджу для отримання результатів та ефектів в сфері індустрії послуг Проаналізовано комплекс передумов, що забезпечує залучення ефективного механізму та інструментів формування позитивного іміджу регіонів. Обґрунтовано інструментарій активізації потенціалу іміджу. Особливу роль наведено туризму як найбільш перспективної сфери щодо розвитку та поширенню іміджу регіону. У якості перспектив подальших досліджень виокремлено розробку алгоритму стратегічного управління іміджем території, дослідження синергетичного ефекту від дії всіх факторів формування іміджу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье комплексно исследованы предпосылки формирования положительного имиджа региона в контексте активизации сферы услуг. Исследована инструменты и механизмы развития сферы услуг и ее роль в формировании потенциала имиджа. Доказано, что только сфера услуг имеет уникальные характеристики, которые являются ключевыми для оценки в системе регионального менеджмента. Определены потенциал развития сферы услуг в Украине. Выявлены особенности сферы услуг, способствующих формированию положительного потенциала имиджа территории. Выделены стратегические приоритеты развития сферы услуг в регионах Украины. Доказано универсальность политики формирования положительного имиджа для получения результатов и эффектов в сфере индустрии услуг Проанализированы комплекс предпосылок, обеспечивает привлечение эффективного механизма и инструментов формирования положительного имиджа регионов. Обоснованно инструментарий активизации потенциала имиджа. Особую роль приведены туризма как наиболее перспективной сферы по развитию и распространению имиджа региона. В качестве перспектив дальнейших исследований выделены разработку алгоритма стратегического управления имиджем территории, исследования синергетического эффекта от действия всех факторов формирования имиджа.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the preconditions for the formation of a positive image of the region in the context of the intensification of the service sector. The article reveals the tools and mechanisms of development of the services sphere and its role in shaping the image potential. It is proved that only the service sector has unique characteristics that are key to the assessment in the regional management system. The potential of development of the sphere of services in Ukraine is determined. The article reveals features of the services sphere that contribute to the formation of the positive image of the territory potential. It identifies the strategic priorities of the services sphere development in the regions of Ukraine. It also proves the universality of the policy of forming a positive image for obtaining results and effects in the service industry. A set of prerequisites is provided, which ensures the attraction of an effective mechanism and tools for the formation of a positive image of the regions. The article substantiates the tools of activating the image potential. A particular role is given to tourism as the most promising area for the development and dissemination of the image of the region. As prospects for further research, the article distinguishes development of the algorithm of strategic management of the image of the territory, the study of the synergistic effect from the influence of all factors of image formationuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЕкономіка і органiзацiя управлiнняuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectімідж регіонуuk_UA
dc.subjectпотенціал іміджуuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectпередумовиuk_UA
dc.subjectsphere of servicesuk_UA
dc.subjectimage of the regionuk_UA
dc.subjectimage potentialuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectpreconditionsuk_UA
dc.titleПередумови формування позитивного іміджу регіонів Eкраїни: потенціал, механізми та інструменти розвитку сфери послугuk_UA
dc.title.alternativeПредпосылки формирование позитивного имиджа региона Украины: потенциал, механизмы и инструменты развития сферы услугuk_UA
dc.title.alternativeBackground forming positive image of Ukrainian regions: potential, mechanisms and tools for services developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue2(30)uk_UA
dc.citation.spage6uk_UA
dc.citation.epage14uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.