Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1367
Назва: Завдання контролінгу в антикризовому управлінні
Інші назви: Task of controlling in anti-crisis management
Автори: Гавриленко, Валентина Олександрівна
Ключові слова: криза;антикризове управління;контролінг;управлінський облік
Дата публікації: 2018
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): Виявлення причин виникнення кризових явищ та зростання ризиків банкрутства суб’єктів господарювання, дослідження факторів, які впливають на прийняття ефективних управлінських рішень щодо уникнення кризи або в ході проведення антикризових заходів, є важливими завданнями антикризового управління. Будь-яка управлінська система потребує певного інформаційного забезпечення та створює умови для отримання необхідної та неупередженої інформації. Для розроблення управлінських рішень щодо уникнення або виходу з кризовоїситуації необхідне застосування актуальних підходів до управління та розроблення інструментів їх упровадження, які дадуть змогу своєчасно отримати сигнали про можливе виникнення кризової ситуації на підприємстві, з’ясувати причини економічних проблем, що ускладнюються, забезпечити інформаційну підтримку управлінських рішень керівництва, запобігти негативним кризовим тенденціям з орієнтацією на перспективу. Відповідно, значення контролінгу в системі антикризового управління зростає та потребує більшої уваги як із боку виведення суб’єктів господарювання з кризового стану, так і для подальшого їх розвитку. Автором досліджено сутність та визначено завдання контролінгу в антикризовому управлінні. Отримані результати дослідження дадуть можливість керівництву підприємства використовувати контролінг на кожній стадії кризового стану суб’єкта господарювання для прийняття ефективних управлінських рішень у системі антикризового управління.
Identifying the causes of crisis phenomena and increasing the risks of bankruptcy of business entities, studying the factors that influence the adoption of effective management decisions to avoid a crisis or in the course of anti-crisis measures is an important task of anti – crisis management. Any management system requires certain information support and creates conditions for obtaining the necessary information. In order to develop management decisions to avoid or overcome a crisis situation, it is necessary to apply topical approaches to management and development of tools for their implementation, which will enable timely receipt signals about the possible emergence of a crisis situation at the enterprise, find out the causes of complicated economic problems, provide information support for managerial management decisions, prevent negative crisis trends with a forward-looking perspective. Accordingly, the importance of controlling in the system of anti-crisis management increases and requires more attention both from the side of the withdrawal of economic entities from the crisis state and for their further development. The author investigated the essence and defined the task of controlling in anti-crisis management. The obtained results of the study will enable the management of the enterprise to use controlling at each stage of the crisis state of the entity in order to make effective management decisions in the system of anti – crisis management
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1367
Випуск: 23
Початкова сторінка: 601
Кінцева сторінка: 603
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Завдання контролінгу в антикризовому управлінні.pdf272.43 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.