Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемиденко, Світлана Леонтіївна-
dc.contributor.authorНастенко, Анна-
dc.date.accessioned2020-09-21T11:25:33Z-
dc.date.available2020-09-21T11:25:33Z-
dc.date.issued2019-03-22-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1467-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСтратегії глобальної конкурентоспроможності: глобальне партнерство для сталого розвитку : матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, 22 березня 2019 р., ЧДТУ, м. Черкасиuk_UA
dc.titleФактори впливу на формування маркетингової стратегіїuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage142uk_UA
dc.citation.epage144uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.