Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1467
Назва: Фактори впливу на формування маркетингової стратегії
Автори: Демиденко, Світлана Леонтіївна
Настенко, Анна
Дата публікації: 22-бер-2019
Видавництво: Стратегії глобальної конкурентоспроможності: глобальне партнерство для сталого розвитку : матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, 22 березня 2019 р., ЧДТУ, м. Черкаси
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1467
Початкова сторінка: 142
Кінцева сторінка: 144
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.