Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛотфі Гаруді, Галина-
dc.date.accessioned2020-09-23T13:49:06Z-
dc.date.available2020-09-23T13:49:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2707-0573-
dc.identifier.issn2707-112Х (online)-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1508-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано переваги та недоліки білінгвальних програм навчання школярів. Розглянуто освітній ландшафт для двомовних шкіл, громад, міст і країн багатомовного світу, двомовні моделі навчання на основі світового досвіду та сучасних підходів до білінгвальної шкільної освіти. Запропоновано дотримання сильної двомовної моделі, яка містить багато типів двомовних програм, що можуть застосовуватися для задоволення потреб меншин.uk_UA
dc.description.abstractAlong with the rapid development of globalization, communication between people of different nationalities and backgrounds, speaking different languages, is increasingly becoming a twenty-first century challenge. Accordingly, the development of bilingual education is of particular relevance. Modern Ukraine considers it extremely important to study and solve problems related to bilingualism, which are not only linguistic but also social, political and cultural. Mass bilingualism, deformation of the language situation, language conflicts can have negative consequences, in particular, the loss of social consolidation, the development of dangerous assimilation processes, both in linguistic and nationalcultural aspects. To solve this problem, it is necessary to take into account the full range of language features, its cultural components and relations at all possible levels. Purpose: analysis and substantiation of the expediency of using the effective model of bilingual school education as well as correct assessmeuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherLanguage: codification, competence, communicationuk_UA
dc.subjectбілінгвізмuk_UA
dc.subjectбілінгвальна освітаuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectпрограмиuk_UA
dc.subjectпідходиuk_UA
dc.subjectbilingualismuk_UA
dc.subjectbilingual educationuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectprogramsuk_UA
dc.subjectapproachesuk_UA
dc.titleДвомовна модель сучасної шкільної освітиuk_UA
dc.title.alternativeBilingual model in modern school educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue1(2)uk_UA
dc.citation.spage93uk_UA
dc.citation.epage106uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2707-0573.1(2).2020.204277-
Розташовується у зібраннях:№1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdfЛотфі Гаруді299.75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Зміст.pdf238.51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Титул.pdf421.27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.