Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБруско, Іван Вадимович-
dc.contributor.authorРедчиць, М.В.-
dc.date.accessioned2020-11-12T09:47:41Z-
dc.date.available2020-11-12T09:47:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1647-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність онлайн-аукціону як середовища просування товарів через технологію електронної комерції, що швидко розвивається і змінюється. Метою статті визначено дослідження теоретичних питань, пов’язаних з виявленням особливостей функціонування онлайнаукціонів для стимулювання продажів автомобілів з пробігом. Об’єктом дослідження є процеси, що відбуваються в середовищі електронної торгівлі. Визначено основні принципи формування бізнесмоделі онлайн-аукціону, розглянуто основні типи аукціонів, а саме: стандартний, голландський, аукціон одночасної пропозиції, аукціон закритих пропозицій та подвійний. Розкрито переваги та недоліки онлайн-аукціонів у процесі проведення торгів. Визначено групи аукціонів в Україні. Досліджено процес продажу автомобілів з пробігом на аукціоні та описано його основні етапи. У статті на основі досвіду спеціалізованої міжнародної компанії «АЛД Автомотів Україна» (ALD Automotive Ukraine) проаналізовано діяльність онлайн-аукціону для продажу автомобілів з пробігом, а також визначено сильні (доступ до повної інформації, наявність найпотужніших інструментів підбору автомобіля за технічними характеристиками, зменшення витрат, пов’язаних з рекламною кампанією, повна автоматизація процесу обслуговування потенційних клієнтів, підтримка зворотного зв’язку з клієнтом, швидке інформування партнерів і клієнтів щодо нових послуг, відсутність корупційних схем, післяпродажна підтримка та вирішення спірних питань тощо) та слабкі (часта відсутність можливості для покупця оглянути автомобіль особисто, можлива довготривала доставка товару і т. д.) сторони застосування онлайн-аукціонів для стимулювання продажів автомобілів з пробігом.uk_UA
dc.description.abstractThe article explores the essence of online auction as an environment for the promotion of goods through e-commerce technology, which is rapidly developing and changing. The aim of the article is to study theoretical issues related to the identification of the peculiarities of online auctions functioning to stimulate sales of used cars. The processes occurring in the e-commerce environment are the object of research. The basic principles of the formation of a business model of an online auction are determined, the main types of auctions are considered, namely: standard, Dutch, simultaneous bid auction, auction of closed bid and double auction. The advantages and disadvantages of online auctions during the bidding process are disclosed. The groups of auctions in Ukraine are determined. The process of selling used cars at the auction is investigated and its main stages are described. Based on the experience of the specialized international company "ALD Automotive Ukraine", the activities of an online auction for the sale of used cars are analyzed in the article. The strengths and the weaknesses of using online auctions to drive sales of used cars have been identified. The strengths are the following: the access to complete information, the availability of the most powerful tools for selecting a vehicle according to technical specifications, cost reduction related to the advertising campaign, full automation of the process of servicing potential customers, the support of customer feedback, quick informing of the partners and customers about new services, the lack of corruption schemes, after-sales support and resolving contentious issues, etc. The weaknesses are the following: frequent lack of opportunity for the buyer to inspect the car personally, possible long-term delivery of goods, etc.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectонлайн-аукціонuk_UA
dc.subjectстимулювання продажівuk_UA
dc.subjectавтомобілі з пробігомuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectonline auctionuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectused carsuk_UA
dc.titleОнлайн-аукціон як маркетинговий інструмент стимулювання продажів автомобілів з пробігомuk_UA
dc.title.alternativeOnline auction as a marketing tool of used car sales stimulationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue57uk_UA
dc.citation.spage64uk_UA
dc.citation.epage73uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.0.57.2020.206253-
Appears in Collections:Випуск 57

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdfБруско385.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
зміст.pdf98.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
титул.pdf227.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.