Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаюк, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-02-18T12:03:04Z-
dc.date.available2021-02-18T12:03:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1822-
dc.description.abstractУ статті показаний взаємозв’язок та взаємовплив між світовими та освітніми процесами. Вказано на складність та неоднозначність глобальних уніфікаційних процесів відносно циклу гуманітарних наук. Наголошено на важливості діалогу на засадах принципу наукової «любові» у всіх сферах функціонування людства, а особливо в освіті та науці.uk_UA
dc.description.abstractThe articl presents the intercommunicationbetween different processes in the world and educational processes. It is indicated on complication and ambiguousness of global standardization processes in the humanities. It is marked on importance of dialogue on the strength of principle of scientific «love» in the all spheres functioning of humanity, and especially in education and scienceuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Філософські наукиuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectуніфікаціяuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectunificationuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.titleОсобливості трансформації гуманітарно-філософського культурно-освітнього простору у світовому контекстіuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the transformation of humanitarian and philosophical cultural and educational space in the global contextuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.volume19uk_UA
dc.citation.issue3uk_UA
dc.citation.spage125uk_UA
dc.citation.epage130uk_UA
Appears in Collections:Число 19. Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зміст.pdf228.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Каюк.pdf313.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Титул.pdf357.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.