Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1822
Назва: Особливості трансформації гуманітарно-філософського культурно-освітнього простору у світовому контексті
Інші назви: Features of the transformation of humanitarian and philosophical cultural and educational space in the global context
Автори: Каюк, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: освіта;уніфікація;діалог;education;unification;dialogue
Дата публікації: 2013
Видавництво: Гуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Філософські науки
Короткий огляд (реферат): У статті показаний взаємозв’язок та взаємовплив між світовими та освітніми процесами. Вказано на складність та неоднозначність глобальних уніфікаційних процесів відносно циклу гуманітарних наук. Наголошено на важливості діалогу на засадах принципу наукової «любові» у всіх сферах функціонування людства, а особливо в освіті та науці.
The articl presents the intercommunicationbetween different processes in the world and educational processes. It is indicated on complication and ambiguousness of global standardization processes in the humanities. It is marked on importance of dialogue on the strength of principle of scientific «love» in the all spheres functioning of humanity, and especially in education and science
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1822
Том: 19
Випуск: 3
Початкова сторінка: 125
Кінцева сторінка: 130
Розташовується у зібраннях:Число 19. Вип. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.pdf228.11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Каюк.pdf313.66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Титул.pdf357.93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.