Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоломицева, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-03-17T14:09:32Z-
dc.date.available2021-03-17T14:09:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2306-4420-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/1960-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням забезпечення аудиту маркетингових ризиків засобами інформаційних технологій. Показано, що на сучасному етапі підвищується роль маркетингового аудиту в передбачуванні й оцінюванні маркетингових ризиків та запобіганні їм. Наголошено, що підприємство має сприймати ризик як стратегічний фактор ефективності управлінської діяльності, що потребує комплексного підходу до максимально об’єктивного прогнозування майбутніх ризиків, а не реагування на них по факту. Зазначено, що основними маркетинговими ризиками є ризик незатребуваності продукції, ризик неефективності цінової політики підприємства, ризик невідповідності якості товару вимогам споживачів, ризик неефективності організації системи збуту на підприємстві. Наголошено на факторах ризику, які необхідно аналізувати при аудиті маркетингових ризиків. Розглянуто критерії аудиту маркетингового ризику. Досліджено процес управління аудитом маркетингових ризиків підприємства та обґрунтовано етапи його проведення. Наголошено, що важливим засобом проведення аудиту маркетингових ризиків є інформаційні технології, інтеграція яких у маркетингові дослідження сприяє оптимізації процесів управління та підвищенню маркетингових можливостей. Обґрунтовано, що за допомогою можливостей інформаційних технологій відкритий доступ спеціалістів з аудиту до даних та баз знань, необхідних для проведення аналізу, а також для реалізації економіко-математичних моделей, без яких вже неможливо уявити сучасний маркетинговий аудит. Вказано, що інформаційні технології стали також ключовим засобом зв’язку, передавання інформації, проведення оперативних ділових нарад і конференцій.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the issues of audit of marketing risks by means of information technologies. It is noted that current trends in economic development have led to more frequent vulnerability of enterprises to risks. Therefore, it becomes relevant to study its marketing environment and identify and predict marketing risks. The completeness, accuracy and timelines of such an analysis play a decisive role in management decisions. It is shown that at the present stage the role of marketing audit in anticipating, assessing and preventing marketing risks is increasing. It is emphasized that the company should perceive risk as a strategic factor in the effectiveness of management, which requires a comprehensive approach to the most objective forecasting of future risks, rather than responding to them in fact. It is indicated that the main marketing risks are unclaimed products, the risk of inefficiency of the pricing policy of the enterprise, the risk of non-compliance of product quality with consumer requirements, the risk of inefficiency of the sales system at the enterprise. Emphasis is placed on risk factors that need to be analyzed in the audit of marketing risks. The criteria of marketing risk audit are considered. The process of audit management of marketing risks of the enterprise is investigated and the stages of its carrying out are substantiated. It is emphasized that information technology is an important means of conducting an audit of marketing risks, the integration of which into marketing research helps to optimize management processes and increase marketing opportunities. It is substantiated that with the help of information technology capabilities, audit specialists have open access to the data and knowledge bases necessary for the analysis, as well as for the implementation of economic and mathematical models, without which it is impossible to imagine a modern marketing audit. It is stated that information technologies have also become a key means of communication, information transfer, holding operational business meetings and conferencesuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні наукиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ризикuk_UA
dc.subjectаудитuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аудитuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectбази знаньuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing riskuk_UA
dc.subjectaudituk_UA
dc.subjectmarketing audituk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjectinformatizationuk_UA
dc.subjectknowledge basesuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.titleАудит маркетингових ризиків засобами інформаційних технологійuk_UA
dc.title.alternativeAudit of marketing risks by means of information technologiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.citation.issue59uk_UA
dc.citation.spage77uk_UA
dc.citation.epage84uk_UA
dc.identifier.doi10.24025/2306-4420.1.59.2020.222205-
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-2_титул_Випуск 59.pdf480.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
3-4 зм_ст_59.pdf262.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
77-84 Коломицева Бурцева та _н.pdf409.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.