Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2032
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоренко, Яніна Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-26T10:12:11Z | - |
dc.date.available | 2021-03-26T10:12:11Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2032 | - |
dc.description.abstract | У статті характеризується розвиток системи освіти в українському селі кінця ХХ ‒ початку ХХІ століття. Основну увагу акцентовано на болючих проблемах, які спіткали сільські дитячі садки та загальноосвітні навчальні заклади після проголошення незалежності у 1991 році. Автор робить висновок, що ініційовані державою реформи початку 2000-х рр., спрямовані на оптимізацію закладів освіти,позитивних результатів не дали ‒ кількість освітніх закладів обох ланок постійно зменшувалась, а їхня матеріальна база була значно гіршою порівняно з аналогічними установами у містах. Ключові слова: , , , | uk_UA |
dc.description.abstract | The article gives characteristics of the development of the educational system in the Ukrainian village in the end of the ХХ ‒ beginning of the ХХІ century. Main attention is focused on the painful problems that rural nurseries and public schools were facing after the proclamation of the independence in 1991. The author arrives at the conclusion that the reforms initiated by the state in the beginning of 2000, aimed at the optimization of educational institutions, didn’t have any positive results ‒ the number of both branches of educational institutions was constantly decreasing and their financial basis was much worse in comparison with the same institutions in towns and cities | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Гуманітарний вісник ЧДТУ. Серія: Історичні науки | uk_UA |
dc.subject | українське село | uk_UA |
dc.subject | реформа | uk_UA |
dc.subject | сільська освіта | uk_UA |
dc.subject | дитячий садок | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | кінець ХХ ‒ початок ХХІ ст. | uk_UA |
dc.subject | Ukrainian village | uk_UA |
dc.subject | reform | uk_UA |
dc.subject | rural education | uk_UA |
dc.subject | nursery | uk_UA |
dc.subject | school | uk_UA |
dc.title | Розвиток та проблеми функціонування закладів дошкільної та загальної шкільної освіти в українському селі в кінці ХХ - на початку ХХІ століття | uk_UA |
dc.title.alternative | Development and problems of functioning of preschool and school institutions in the Ukrainian village in the end of the XX ‒ beginning of the ХХІ century | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.citation.volume | 28 | uk_UA |
dc.citation.issue | 12 | uk_UA |
dc.citation.spage | 45 | uk_UA |
dc.citation.epage | 51 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Число 28. Вип. 12 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | Федоренко | 236.45 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
зміст.pdf | 148.64 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.