Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧумаченко, Є.С.-
dc.contributor.authorЧумаченко, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-03-29T09:54:40Z-
dc.date.available2021-03-29T09:54:40Z-
dc.date.issued2018-04-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2075-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування: збірник тез наукових робіт Всеукраїнської наукової конференції, м. Черкаси, 12 квітня 2018 р.uk_UA
dc.titleРоль маркетингу у розвитку підприємств аграрно-промислового комплексуuk_UA
dc.typePublication in Conference Proceedingsuk_UA
dc.citation.spage66uk_UA
dc.citation.epage67uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чумаченко, 18.pdf2.48 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.