Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2075
Назва: Роль маркетингу у розвитку підприємств аграрно-промислового комплексу
Автори: Чумаченко, Є.С.
Чумаченко, Юлія Сергіївна
Дата публікації: 12-кві-2018
Видавництво: Сучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування: збірник тез наукових робіт Всеукраїнської наукової конференції, м. Черкаси, 12 квітня 2018 р.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2075
Початкова сторінка: 66
Кінцева сторінка: 67
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чумаченко, 18.pdf2.48 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.