Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2093
Назва: | Fundamentals of the quality management system of outgoing tour operating in "Interaviaservis" tourism company |
Інші назви: | Фундаментальні засади системи управління якістю виїзного туроперейтингу в компанії «Інтеравіасервіс» |
Автори: | Gladkey, Alexandr Гладкий, Олександр Віталійович |
Ключові слова: | tourism buInteraviaservissiness;outgoing tour operating;quality management;туристичний бізнес;виїзний туроперейтинг;Інтеравіасервіс;управління якістю |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Інновації та технології в сфері послуг і харчування |
Короткий огляд (реферат): | This article summarizes the arguments and counterarguments within the scientific
discussion on quality management in outgoing tour operating. The main purpose of the study
is the increase in profitability and competitiveness of tourism enterprise due to improvement
of the quality of tourist products; consolidation of economic stability of the enterprise and
cost reduction; ensuring systemic and targeted influence on the parameters of the quality of
tourism services in the direction of their continuous increase; compliance with the
requirements of legislative acts in the field of consumer protection. Systematization of
literature sources and approaches to solving the problem of quality management in outgoing
tour operating is shown in the works of Tkachenko T. I., Brych V. Ya., Kovalskyi V. S.,
Goncharenko V. G., Royina O. M. The urgency of solving this scientific problem is that
quality management has become the main driver of the development of outgoing tour
operating. The study of quality management in outgoing tour operating in the article is
carried out in the following logical sequence: analysis of quality management system,
investigation of the essence of outgoing tour operating and investigations of "Interaviaservis"
Tourism Company. The methods of formalization, algorithm development, descriptive,
analytical and synthetic methods have become methodical tools of the conducted research.
The process of quality management in outgoing tour operating in "Interaviaservis" company
is the object of the study, because it is a set of theoretical, methodological and practical
issues related to the development of quality management strategies of outgoing tour
operating. The article presents the results of an empirical analysis of "Interaviaservis"
Tourism Company that realizes the mechanisms of outgoing tour operating, which has shown
the development of quality management strategies. The study empirically confirms and
theoretically proves the system of successive procedures of outgoing tour operating presented
in "Interaviaservis" Tourism Company. The results of this study may be useful for various
tourism companies for the development of quality management system in outgoing tour
operating. У статті узагальнено аргументи та контраргументи в рамках наукової дискусії управління якістю виїзного туроперейтингу. Основна мета дослідження ‒ підвищення прибутковості та конкурентоспроможності туристичного підприємства за рахунок підвищення якості туристичної продукції; закріплення економічної стабільності підприємства та зниження витрат; забезпечення системного та цілеспрямованого впливу на параметри якості туристичних послуг у напрямі їх постійного підвищення; дотримання вимог законодавчих актів у сфері захисту споживачів. Систематизацію джерел літератури та підходи до вирішення проблеми управління якістю виїзного туроперейтингу висвітлено в роботах Ткаченко Т. І., Брич В. Я., Ковальського В. С., Гончаренко В. Г., Роїної О. М. Актуальність вирішення цієї наукової проблеми полягає в тому, що управління якістю стало головним рушієм розвитку виїзного туроперейтингу. Дослідження управління якістю виїзного туроперейтингу в статті здійснено в такій логічній послідовності: аналіз системи управління якістю, дослідження сутності виїзного туроперейтингу та дослідження туристичної компанії «Інтеравіасервіс». Методичними інструментами проведеного дослідження стали методи формалізації, розробки алгоритмів, описового, аналітичного та синтетичного. Об’єктом дослідження є процес управління якістю виїзного туроперейтингу компанії «Інтеравіасервіс», оскільки цей процес є сукупністю теоретичних, методологічних та практичних питань, пов’язаних з розробкою стратегій управління якістю виїзного туроперейтингу. У статті представлено результати емпіричного аналізу туристичної компанії «Інтеравіасервіс», що реалізує механізми виїзного туроперейтингу, що засвідчило розробку стратегій управління якістю. Дослідження емпірично підтверджує та теоретично доводить систему послідовності процедур розвитку виїзного туроперейтингу, що склалася в туристичній компанії «Інтеравіасервіс». Результати цього дослідження можуть бути корисними різним туристичним компаніям для розвитку системи управління якістю виїзного туроперейтингу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2093 |
ISSN: | 2708-4949 |
DOI: | 10.24025/2708-4949.2.2020.213389 |
Випуск: | 2 |
Початкова сторінка: | 13 |
Кінцева сторінка: | 22 |
Розташовується у зібраннях: | №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | Гладкий | 384.37 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
зміст.pdf | 77.01 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити | |
титул.pdf | 92.92 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.