Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2097
Назва: Технології формування комунікативних компетенцій фахівців у сфері готельно-ресторанної справи
Інші назви: Technologies of communicative competencies formation of professionals in the field of hotel and restaurant business
Автори: Старинець, Олена Анатоліївна
Гаращенко, Дмитро Володимирович
Ключові слова: комунікативні компетенції;технології дистанційного навчання;інформаційні технології;онлайн-платформи;онлайн-сервіси;підкасти;communicative competencies;distance learning technologies;information technologies;online platforms;online services;podcast
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інновації та технології в сфері послуг і харчування
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена темі розробки єдиної методики проведення дистанційних практичних занять з іноземної мови у немовних ВНЗ, особливо для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Потреба галузі готельноресторанного господарства у спеціалістах, які вільно послуговуються іноземною мовою у професійній діяльності, зумовлює необхідність пошуку нових підходів для вирішення проблеми оптимізації дистанційного навчання іноземних мов студентів цієї спеціальності з метою удосконалення їхнього рівня мовної та мовленнєвої підготовки. Мета статті полягає у розгляді та узагальненні ефективних засобів навчання з використанням інноваційних технологій дистанційної освіти у викладанні іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів спеціальності 241 «Готельноресторанна справа». Наукова новизна полягає у розробці ефективних педагогічних методів і прийомів з використанням інноваційних технологій для дистанційного навчання іноземної мови за професійним спрямуванням і є спробою визначити найзручніші платформи та онлайн-сервіси для подальшої розробки ефективної методики викладання іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа». Охарактеризовано використання у дистанційному процесі навчання англійської мови (за професійним спрямуванням) платформи ZOOM, програми Viber, сервісів та онлайн-ресурсів Kahoot, Flipgrid, LearnEnglish від British Council, LinguaLeo. Вибір конкретної платформи дистанційного навчання та рекомендації певних онлайн-сервісів залежить від рішення викладача, який повинен орієнтуватися на програмні вимоги, рівень знань студентів та їх вмотивованість, технічні можливості. Загалом спектр платформ, сайтів, служб і сервісів онлайн, підкастів для вдосконалення навичок аудіювання, читання, письма і говоріння є нескінченним, і потрібно орієнтуватися на рівень і мету вивчення мови в кожному конкретному випадку.
The article deals with the development of a unified method for conducting distance learning classes in a foreign language in non-linguistic universities, especially for students majoring in 241 "Hotel and restaurant business". The need of the hotel and restaurant industry for specialists who are fluent in a foreign language in their professional activities makes it necessary to find new approaches to solving the problem of optimizing distance learning of foreign languages for students of this specialty in order to improve their language and speaking skills. The purpose of the article is to consider and summarize effective teaching aids using innovative technologies of distance education in teaching a foreign language for professional purposes for students majoring in 241 "Hotel and restaurant business". The scientific novelty is to develop effective pedagogical methods and techniques using innovative technologies for distance learning of a foreign language for professional purposes and is an attempt to identify the most convenient platforms and online services for further development of effective methods of teaching a foreign language for professional purposes for students majoring in 241 "Hotel and restaurant business". The article describes the use of ZOOM platform, Viber program, various services and online resources like Kahoot, Flipgrid, LearnEnglish from British Council, LinguaLeo for distance learning of English. The choice of a specific distance learning platform and the recommendation of certain online services depends on the decision of a teacher, who must focus on the program requirements, the level of students' knowledge and their motivation, and technical resources. In general, the range of platforms, websites, online services and podcasts to improve listening, reading, writing and speaking skills is infinite, and the level and goals of language learning must be considered in each case
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/2097
ISSN: 2708-4949
DOI: 10.24025/2708-4949.2.2020.213043
Випуск: 2
Початкова сторінка: 58
Кінцева сторінка: 66
Розташовується у зібраннях:№2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfСтаринець358.92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
зміст.pdf77.01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
титул.pdf92.92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.